Son Macera / Going in Style

YAPIM: ABD, 2017

TÜR: Komedi

SÜRE: 96 Dk

YÖNETMEN: Zach Braff

SENARYO:Martin Brest , Theodore Melfi

OYUNCULAR: Morgan Freeman , Michael Caine , Alan Arkin , Ann-Margret , Matt Dillon

Dk Puanı

10 / 8.6


Filmin Konusu: Tek kazançları emekli maaaşları olan ve borç içinde yüzerken bir anda bütün maaşlarının kesintisiyle zor duruma düşen 3 yaşlı arkadaş, tüm bu borçlardan kurtulmak için soygun planı yaparlar. Daha silah tutmayı bilmeyen ve hızlı, atletik,çevik olamayan bu 3 arkadaş için bütün olaylar komediye sarar.
Filmin İncelemesi: Bu pazar günü neden bilmiyorum ama çok sıkıcı geçti benim için. o yüzden bugün korku, fantastik,dram. vb tarzı filmlerden izleyip daha çok gömülmek yerine Aksiyonu ve komedisi bol olan filmlerden izleyim dedim ve 2017 yapımı bir film olan "Son Macera" filmini buldum.  
İçinde soygun geçen filmleri severim. Senaryolar sürekli aynı olağan şekilde olsa da benim yine ilgimi çekiyor. Bugünde bu tarz bir soygun filmi izledim. Komedi ile harmanlanmış ve Sinema'nın en usta oyuncuları olan, Morgan Freeman, Michael Caine, Alan Arkin, Matt Dilon gibi oyuncular var.
Filmde bir canlı soyguna şahit olan Joe, bu soygun yapan adamlarının da bulunmamasıyla adamların yaptığı soygunla dünyanın parasını kaldırdığını düşünür. Tek geçim kaynakları olan Sigorta paralarınında kesilmesiyle, iyice zor duruma düşen 3 arkadaş, Joe'nin teklifi üzerine bütün borçlardan ve hastalıklardan kurtulmak için Soygun yapmaya karar verirler. Hayatlarında hiç silah tutmamış olsalar bile yaptıkları planlar ve o planı uygulamaları taktire şayan bir hareketti doğrusu. Gülmek için kesinlikle izlemeniz gereken nadide filmlerden bir tanesi.

Filmden Bir Replik:

+ Vurulabilirdin, yada daha kötüsü  / Vurulmaktan daha kötüsü nedir ? /İki Kere vurulmak... 

 Fragman


10/8

10/7

10/8

Post a Comment

merhabalar

Daha yeni Daha eski