Talaash

YAPIM: Türkiye

TÜR: Dram

SÜRE: ?

YÖNETMEN: Ertan Baytimur

SENARYO: Coşkun Gündoğdu

OYUNCULAR: Feyza Çipa , Açelya Elmas , Sedat Mert , Halil İbrahim Kalaycıoğlu , Arda Esen

Dk Puanı

10 / 7.1


Filmin Konusu: Film, Özel Kuvvetlere bağlı Bordo Berelilerin PKK’nin Çukurca baskını sonrası telsizlerini kapatıp Suriye’ye yaptığı operasyonu merkeze alıyor. Yönetmenliğini Erhan Baytimur’un yaptığı, senaryosunu Coşkun Gündoğdu’nun yazdığı, filmde Cenk Ertan, Sedat Mert, Arda Esen, Açelya Elmas, Feyza Çıpa, Halil İbrahim Kalaycıoğlu, Kahraman Sivri, Burak Arslan, Tayfun Sav, Alper Atak, Yaşar Uzer ve Kadir Turan rol alıyor.
Filmin İncelemesi: 7 Nisan'da vizyona giren ve Dağ 2 filmi ile kıyaslamaları yapıldığı için dedim ki, herhalde Dağ 2 kadar olmasa da, başarılı bir yapım olacak ki kıyaslanıyor. Birde filmin konusu oldukça iyiydi ama keşke konusu gibi kendisi de iyi olsaydı. Böyle güzel bir konuyla çok daha güzel yapımlar yapılırdı emin olun ama yinede izlenebilirlik derecesi var, ve verdiğiniz paranın boşa gitmediği filmlerden birisi. 
Öncelikle filmdeki oyuncuların arasında her ne kadar ünlü olan ve daha önce televizyonlardan gördüğümüz tanıdık yüzler olsa da bu filmde sanki anlaşmalı olarak hepsi yapmacık şekilde oynamış rolünü. Gerek konuşmalar, gerek ağlamalar, gerekse askerlerin verdiği selam bile aceleye getirilmiş. Dağ 2 filmine gitmiş birisi olarak salonların tıklım tıklım dolu olduğunu görünce milli ruh diye oldukça sevindim ve duygulanmıştım. Ama bu filme gittiğimde ise salonda taş çatlasın 15 kişi vardı ve ayağımı öndeki koltuklara uzatarak filmi izledim. Filmin ilk seansı bittiğinde anlatılacak pek bir şey yoktu ama film bittikten sonra, filmin final bölümünde yapılanlarla filmi biraz kurtardılar. Filmin adı her ne kadar Bordo bereliler olsa da o bordo berelileri filmin sonunda gördüm ve hele şükür dedim. Dağ 2 Filminde bile bordo berelileri daha iyi anlatmışlardı konunun o olmamasına rağmen ama bu filmde bordo berelileri anlatıyordur diye gitmeyin. Suriye sınırında çökertilen bir terörist gurubunu konu alıyor. 
Kısacası filme gidecekseniz Dağ 2 Filmi ile kıyaslamayın sadece bu tarz yapımlar kazansın diye bende gittim yoksa Sinemalar.Com' daki yorumlardan filmin pek iyi olmadığını anlamıştım ama o bayrak aşkına yine gidin ve ayaklarınızı uzata uzata izleyin. çünkü büyük ihtimalle salonun yarısından fazlası boş olacaktır. 

 Fragman


10/6

10/8

10/6

Post a Comment

merhabalar

Daha yeni Daha eski